WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Thursday, December 8, 2011

UiTM Shah Alam banjir...?

Assalamualaikum..

Tadi siang dalam pukul 11 pagi aku pergi Pusat Kesihatan UiTM Shah Alam...dah empat hari selesema tak baik jugak, nak taknak kena jugak pergi jumpa doktor..dapatlah lima jenis ubat..amek kau...macam la aku ni penggemar ubat..tapi tadi aku makan la jugak dengan harapan leh cepat sembuh... aku balik dalam pukul 11.30 pagi masa tu..hujan gerimis..dah la aku ni tak sihat, balik berjalan kaki dalam hujan gerimis pulak...memang sengaja nak memburukkan kesihatan aku...huhu

sejurus lepas aku balik tu, hujan pun turun dengan lebatnya..aku tak tengok pun keadaan kat luar tapi aku tau hujan lebat sebab dengan bunyi hujan dengan guruh/petir yang berdentam-dentum.. masa ni aku dah mamai2 dah..sebab baru lepas makan ubat batuk..dah tak kira dah apa nak jadi kat luar tu..aku tidur nyenyak betul masa tu...macam tidur waktu malam..huhu

baru-baru ni aku dapat tahu UiTM Shah Alam dah banjir pulak...mula-mula roomate aku cakap, kawasan dekat ngan Giant banjir paras lutut, yang baru aku dengar ni banjir dalam Uitm pulak...hurm, semestinya dekat kawasan pintu masuk seksyen 7...atau lebih tepat lagi hadapan Pusat Kesihatan yang aku pergi pagi tadi..

kat bawah ni ada gambar banjir tersebut...credit to Harian Metro/ myMetro..(Foto: Mohamad Naufal Mohamad Idris)


satu..dua...tiga tolak...!!! iyaaaaargh...!

sekian saje laporan untuk malam ni..sy Shakinah Abdul Hamid melaporkan bagi tv3/4...hehe

~Salam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...