WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Tuesday, December 6, 2011

owh selesema...berulang kali aku katakan...

Assalamualaikum...

Semalam selesema...hari ni pun selesema lg...owh selesema, berulang kali aku katakan, jangan kembali lagi..aku tidak memerlukanmu...tapi ternyata selesema tidak mampu melupakanku..owh, besar sungguh cintanya padaku...tapi aku tetap tidak mampu mencintaimu...maafkan aku...

hurm...apa yang aku mengarut kat atas ni...xpelah, bila sihat pun mengarut, inikan pulak time tak sihat... semalam aku tidur awal gler..dengan baju gi kelas lak tu..tak senonoh betul..dah la tak mandi, salin baju pun tidak...tak larat tul..rasa macam taknak bangun je..tapi lau dah tak bangun lagi tu dah mati...huhu...tak mahu..belum cukup amal lagi ni..hehe...

hurm...pe kata baca doa ni...moga2 sembuh segala penyakit...AMIN...

Doa Mohon Kesembuhan Daripada Penyakit


ok la, ini saja yang mampu aku tulis untuk pagi ni...(malam xtau lg..huhu)..hidung pun dah mula mengeluarkan mukus...haha...kena la berhenti dulu..k, bubye..

~Salam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...