WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Thursday, December 1, 2011

aku akan kembali...!!!

OMG....! lme gler aku x update blog ni smpai da lupe nme blog..address blog..sume aku lupe..nsib la aku ingat akaun gmail aku...huhu

hurm...perkembangan terbaru, aku sedang berteman baik dgn seorang mamat (ridz). Ridz ni asalnye org kelantan tp da lme keluar dri kelantan n sekarang ni bekerja di johor bharu...dia seorang photographer n graphic designer.. aku dengan dia byak perbezaan tp kami serasi je.. ntah la..mungkin sbb dia menghormati aku kut.. aku xleh nk ckap lebih2 sekarang sbb kami berkawan je... hal akan datang xtahu la..tp yg pasti skrg aku selesa dgn dia..rse ceria je dgn dia..hehe..

Ridz


harap, kami kekal sekurang2nye sebagai sahabat...selebih2nye hanya Allah yg tahu..huhu..sekian..

~Salam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...