WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Wednesday, December 14, 2011

Jom pakai Digi Easy Prepaid...!

Assalamualaikum....

Merujuk kepada tajuk di atas, hari ni aku rasa nak promote pelan Digi Easy Prepaid...hehe...(aku baru je bercadang nak guna, belum guna pun lagi sebenarnya...haha). Hurm...pelan ni dah lama sebenarnya dan aku pun bercadang nak guna dah lama cuma masa tu takde sape yang guna digi selain sorg kawan aku ni...So, aku fikir macam tak berbaloi pulak kan...

Tapi, nak dijadikan cerita, hasrat aku tu kembali berputik bila semalam, masa Ricd call aku (Ricd pengguna Digi), dia ada la promosikan Digi... Katanya boleh call dan sms free...Dia dah daftar 3 nombor (Buddyz) iaitu no mak dia, adik n ex-gf dia... So, kalau aku guna Digi, dia boleh masukkan no aku..mungkin gantikan no ex-gf dia kut...sebab Buddyz ni terhad kepada 3 no je...

Jadi, hari ni aku pun dengan penuh semangat dan berkobar-kobar terus buka laman web rasmi www.digi.com.my dan mulakan pencarian untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang pelan-pelan tersedia Digi...Akhirnya aku dapat cari info pasal pelan yang aku dah lama minat tu... Nama pelan tersebut ialah Digi Easy Prepaid... Apa yang menariknya tentang pelan ni ialah boleh call n mesej free dengan 3 buddyz dari pukul 00:01 hinggalah 18:00 ( 12.01 tgh malam/pagi -6 petang). 18 JAM PERCUMA je..



Tak pun, kalau xdapat call dlm waktu tu atau 18 jam tu masih tak cukup/puas tapi masih ada niat nak bergayut, boleh juga buat Super Buddyz...cuma perlu langgan 0.99sen untuk menikmati panggilan dan mesej PERCUMA SEPANJANG HARI...! Hurm...menarik kan? Kalau aku sendiri, aku boleh pujuk mak aku pakai Digi sbb dia gne hp pun memang nak telefon aku...Puksu pulak memang kacang goreng je nak ajak gune Digi sebab awek dia si Yan tu mmg gne Digi..dan Ricd memang pengguna Digi... Haaa...ckup dah 3 org untuk didaftarkan sebagai Buddyz...




Untuk maklumat lanjut boleh la layari sendiri laman sesawang Digi di alamat:-


(kebas tangan menaip lau semuanya nak citer kat sini...huhu)

Ok la, setakat ni jelah dulu...Sekian

~Salam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...