WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Tuesday, December 6, 2011

Macamane leh lupa ni..???

Assalamualaikum...

Hurm...esok aku ada test Undang-undang Antarabangsa iaitu Internatioonal Law dalam bahasa omputehnye..huhu...tapi, nak dijadikan cerita aku tak ingat langsung sampailah pagi tadi roomate aku sebut pasal test tu...Ya Allah, dah la ni kali kedua aku amek subjek IL, boleh pulak lupa test hari esok..melampau betul.. mentang-mentanglah tak suka subjek tu, suka2 hati je lupa test...huhu

sememangnye aku tak suka subjek IL...aku bukan minat nak tahu psal negara-negara luar nih... makulumlah, benda2 ni semua terjadi sebab politik..aku pulak mmg benci n menyampah dengan benda2 politik ni.. agaknye sebab tu aku sangkut kut...haha...belajar benda yg kte x suka ni memang susah nak masuk dalam otak...huhu

ok la, aku nak rehat... ble x sihat ni sekejap je dah rasa letih..huhu...daaaa...

~Salam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...