WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Friday, January 15, 2010

problem len lak..

assalamualaikum w.b.. selamat ptg..

sebelum aku bercerita tntg title arini..aku nk exercise dlu jari aku yg da lame x menaip ni..
da lame gak aku x menaip kt blog ni.. bukan saje nk tinggalkan blog x b'update camtu je tp pasal susah nk online..

aku dhla xde ape2 broadband, laptop pn xde.. ingatkan sem ni nk beli tp niat tak kesampaian sebab duit ptptn aku masuk tak seperti yg aku harapkan.. x smpai pun 3000.. so, sem ni aku still xde laptop.. tu yg kne pinjam dgn kawan jer..

berbalik pd title yg sebenar, aku sbnrnye tak tahu dari mane nak mulakan.. dlu aku kuar dri umah lame sbb ex-housemate aku bwk laki2 msuk umah..tp skrg perkara tu nmpaknye berulang.. bezanye kejadian tu berlaku masa aku xde kt umah..

kali ni lg 'advance'..

aku ngan kwn2 pn sbnrnye xtau ape nk fikir.. kalau boleh xnaklah fikir yg buruk2 tp dr bukti2 yg ada sumenye menjurus pd yg negatif..

xtau da camne nk ckp n xtau cmne nk wat..

~the end~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...