WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Friday, October 23, 2009

Lega..da present BEL..

assalamualaikum..

lega tol lepas present executive summary td.. sebenarnya aku dah prepare nk repeat BEL sebab mse hari sepatutnya aku kne present tu aku x dtg.. bukan kehendak aku pn sebenarnya..nk wat camne lau tiba2 jer mende yang aku nk hantar tu xleh nk print..

nasib baiklah mdm tu willing nk bg aku second chance..dia suh aku dtg tghari td n present.. sebenarnye dia kne attend mende lain tp pasal xnk aku repeat paper dia, dia bg gak masa utk aku present..

tetiba rse cam menyesal lak sebab selalu marah2 dlm hati pasal dia.. ape x nye, dalam byk2 lecturer yg ajar Bel, aku rse dialah mdm yg paling cerewet..hehe..tp mungkin aku yang selama ni x sedar dia wat semua tu utk dapatkan kualiti..

so, dgan terbuka minda dan hatinya aku di sini minta maaf pada mdm..semoga mdm selalu bahagia tanpa ada masalah besar..

thank a lot mdm..if not because of you, and if you are not my Bel lecturer, i might have to repeat the paper..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...