WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Thursday, July 5, 2012

Syarat LLB

Assalamualaikum w.b...

Semalam gayut ngan Ridz, dah bual panjang lebar tu biase la, macam-macam topik yang dibualkan termasuklah bab nikah kahwin..hoho.. 

The best part is that Ridz suruh aku mohon keje kerajaan. 

Then aku cakap kalau dah dapat keje kerajaan nanti camne nak sambung belajar LLB, mesti lambat. 

Ridz cakap takpe la kalu lambat sambung LLB pun.. 

Aku pun balas, kalau lambat LLB maknanya lambat lagi la kawen kan.. 

Tapi Ridz kata kalau dah masuk government, takpelah...kan dah terjamin masa depan...(maksudnye boleh kawen la....). Kalau lepas kawen baru nak sambung LLB pun takpe.. 

Tapi aku cakap nanti susah, mana nak urus suami, mana nak urus anak (bajet dapat anak cepat...ko ingat bunting pelamin apa...ok, mengarut..!), mana nak belajar lagi...

so aku rasa aku akan sambung LLB secepat mungkin (bila financial mencukupi la), yang penting sebelum aku ada anak... huhu..


Kesimpulannya, ada 2 pilihan:-

1. Keje gov dan sambung LLB bila2 masa pun.
2. Sambung LLB dan boleh jd lawyer atau keje gov.

Syarat LLB sebelum kawen dah takde...^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...