WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Saturday, December 10, 2011

Maxis Postpaid..? apa kebende alah tu?

Assalamualaikum...

huh..tengah asyik melayan lagu rock kapak 90an, tetiba ada call masuk...sape la pulak call aku ni..no tak kenal.. aku pun jawab..rupa2nye dari maxis..dia ckap aku terpilih untuk penukaran akaun prepaid kepada postpaid percuma.. aku sebenarnye blur je masa tu...yelah, aku bukan pernah pakai bil..tapi bila 'digoda' dengan tawaran2 menarik tu, aku pun setuju.. lepas tu mulalah nak menggelabah tak tentu pasal..takut mahal la..takut kena tipu la..takut itulah, takut inilah...adoyai...tapi nak buat macamane, dah setuju da pun...hurm...sekarang ni masih rasa berdebar2...

orang maxis tu kata boleh bayar bil tu dekat petronas..hurm...cuma bagi no ic n no hp...hurm...ntahla, aku mmg risau tahap gaban dah ni...ntah apelah gaknye jadi...aku pun bengong jugak, tak kuat pendirian..mula2 dah kata taknak, aleh2 boleh setuju...aduhai...shakinah shakinah...sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna lagi....huhu...



ok la...tu je nk cter tak puas ati..huhu..sekian

~Salam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...