WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Saturday, March 31, 2012

Macam patung..

Assalamualaikum w.b...

Petang tadi aku gi taman permainan berdekatan kawasan perumahan aku.. macam pelik je sebab aku gi situ sorang diri.. Sebelum tu aku ada terbaca status fb seseorang.. Entah kenapa, terasa hati pulak dengan dia sebab dia tak cakap terus terang dengan aku.. Tak tahu la aku yang over-sensitive ke apa..tapi memang aku terasa.. bukan terasa sebab apa yang dia cakap tapi terasa sebab depan aku dia x cakap pape like everything is okay but then dia wat status macam tu.. Rasa macam tertipu pulak.. Even though aku pun selalu luahkan rasa tak puas hati kat fb, tapi kalau aku tak puas hati, berdepan pun aku dingin.. aku tak bercakap banyak, aku tak berbual macam biasa..aku buat-buat sibuk just to let him/her know that there's something wrong somewhere but I can't or don't want to say it.. 



Entah la...hurm, mood swing gaknye aku ni.. benda kecik je pun sebenarnya.. tapi disebabkan benda kecik tu la aku membawa diri ke taman permainan tu.. Aku rasa kosong sangat.. rasa serba tak kena.. rasa macam mayat hidup.. tak tahu nak buat apa.. rasa macam patung pun ada... seolah-olah aku takde perasaan... takde hala tuju... dan tu buat aku rasa macam nak mati je.. dulu masa aku cuba nak bunuh diri, macam ni la aku rasa... seboleh-bolehnya aku taknak rasa macam ni lagi.. cukuplah sekali tapi nampaknye berulang lagi..



Sekarang ni aku rasa nak bersendirian... biarlah apa orang nak cakap.. kalau boleh aku nak gi satu tempat yang takde sapepun kenal aku kat situ... mungkin juga tempat yang takde orang langsung.. atas awan ke... dalam kubur ke.. just kidding...^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...