WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Tuesday, March 20, 2012

Aku yang tak setia dan menduakan cinta..



Aku tahu ramai yang tak support aku terus bersama dengan Ridz...aku tahu kawan-kawan aku sayangkan aku dan taknak aku terluka... tapi aku lebih tahu situasi yang sebenar... Yes, memang kalau difikir logik akal memang nampak seolah-olah dia tak setia...dan nampak seolah-olah aku yang merampas... aku bukan nak back up dia.. it's just that aku pernah rasa dan berdepan dengan apa yang Ridz rasa... aku faham macam mana rasanya bila hati terbelah dua... aku faham sukarnya untuk buat keputusan yang memerlukan untuk memilih satu antara dua...aku rasa semua tu.. pada pandangan orang memang aku yang sakit, aku yang terluka, tapi sebagai seorang perempuan yang pernah berada di kedua2 posisi, sebagai orang yang 'menduakan' dan 'diduakan', aku sangat faham, kedua2nya rasa sakit... kalau ada yang fikir jadi orang yang menduakan ni lagi senang...memang silap... bukan senang nak buat pilihan.. aku terpaksa mengaku yang aku masih rasa menyesal dengan pilihan yang aku buat masa aku 17 tahun... dah lama benda tu berlalu tapi sampai sekarang, kesalnya masih terasa.. 

Bukan aku mintak pun hati aku terbelah dua... lau hati tu dah nak jatuh sayang, lari camne jauh pun hati tetap sayang jugak... terpulanglah kalau ada yang nak kata Ridz tu tak setia ke, menduakan cinta ke... aku tak kisah apa pandangan orang lain sebab orang lain tak rasa..cuma yang pasti, kalau ada yang kata camtu, sama jelah macam kata aku ni tak setia, menduakan cinta n thanks a lot la pada yang fikir camtu.. Fine, memang aku ngan Ridz TAK SETIA, SUKA DUAKAN CINTA... 

Dan sebab tu la kadang2 aku memang reluctant nak citer masalah aku ngan sape2, sebab yela aku ni tak macam orang lain.. Aku tak baik macam orang lain..


Mulai malam ni, aku takkan citer lagi masalah hati aku kat orang lain...susah aku, sakit hati aku, sedih aku biarlah aku tanggung sorang2...
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...