WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Saturday, March 24, 2012

Sorry if I hurt you..

Assalamualaikum w.b

Entri kali ni aku tujukan khas untuk dia yang membaca blog aku... Aku tahu dia baca blog aku walaupun dia follow aku privately.. dan aku tahu dia mungkin kecik hati dengan entri aku sebelum ni..tapi aku juga nak dia tahu yang aku tulis entri tu selepas aku membaca blog dia..

Aku tak tahu dia ingat ke tak..tapi aku pernah beritahu..whenever I hurt you, it's because you have hurt me first.. Aku takkan tulis sesuatu yang menyakitkan hati sesiapa, atau kecikkan hati sesiapa kalau aku tak rasa kecik hati dulu.. 

Sejujurnya, aku sangat terasa hati bila dia tulis macam tu dalam blog dia. Waktu dia still taruh perasaan kat A sedangkan A dah dengan F, aku dengar je setiap luahan perasaan dia.. Aku tak pernah pun cakap dia kacau hubungan orang.. dan tak sesekali aku sebut tentang karma segala walaupun aku pernah terniat...semata-mata aku nak jaga hati dia.. aku nak dia tahu macamane buruk pun dia pada pandangan orang lain, dia boleh datang bila-bila masa untuk mengadu dengan aku walaupun kalau salah tu dipihak dia sendiri.. aku taknak dia teragak-agak untuk jumpa aku, bercakap dengan aku, luahkan semua yang terbuku kat hati dia.. sama-sama kongsi kesedihan dengan aku.. tak sekalipun aku warning dia kalau dia tak dengar nasihat aku, dia tanggung semuanya sendiri..takde pun..

Aku harap dia pun macam tu jugak bila aku start cerita kat dia..tapi mungkin aku terlalu berharap dia mampu berikan apa yang aku pernah berikan.. mungkin aku yang lupa bahawa setiap orang punya karakter yang berbeza.. mungkin aku yang tak kenal kawan aku.. I guess I'm not a good friend of yours after all..

Aku tak harap dia sokong tindakan aku.. aku tak harap dia bantu aku capai apa yang aku nak.. aku cuma nak dia dengar dan sentiasa mendengar keluhan aku walau apapun jadi..walau apapun kesilapan yang pernah aku lakukan..itu je..


Tapi mungkin aku terlalu berharap.. After all, there's too much things that you don't know about me.. because I've never told you..Bukan niat aku untuk rahsiakan tapi ada sesetengah perkara yang hanya dapat difahami setelah mengalami dan aku tak rasa dia pernah alaminya.. sebab tu aku tak citer kat dia.. 

Aku nak dia tahu apapun keputusan yang aku ambil, aku tak ambil mudah.. banyak perkara yang aku ambil kira dan antaranya perkara yang dia tak tahu tu.. Aku tak harap dia faham sebab dia tak tahu segalanya tentang aku especially masa silam aku.. Aku cuma harap dia tak terus kecik ati.. I just have reason which I can't tell you.. I'm sorry if I hurt you.. It hurts me to hurt you..because you're one of my precious friend.. My apology.



Sekian..

~Salam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...