WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Monday, January 2, 2012

ku ukir namamu...30/12/2011

Assalamualaikum w.b...

ok, entri kali ni aku nak tunjuk beberapa gambar hasil kreativiti aku... maklumlah, hati tengah lara... so, petang 30hb Disember 2011 tu aku pun pergi ke Pantai Sg. Buntu... waktu tengah termenung tu, pakcik aku boleh pulak bagi idea..."tak nak ukir kat pokok?".

memang sebelum ni aku kalau pergi pantai tak sah lau tak mencederakan pokok kat tepi pantai tu...so, inilah hasil kreativiti aku...saksikanlah...cewah... hurm... aku harap orang yang berkenaan tak tahu la blog aku ni n tak baca...kalau dia tahu, malu giler beb...tak tahu nak letak mana muka aku yang comel ni...bukan aku yang cakap, dia yang cakap aku comel...hehe...jangan marah, t cepat tua...hehe

hurm...inilah dia...sha <3 ricd 30/12/2011


dari sudut yang lebih jauh...cantik kan pemandangaan pantai..? tenang hati..

biarlah ia menjadi potret kenangan..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...