WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Sunday, April 8, 2012

Rindukan Si Dia..

Assalamualaikum w.b..

Beberapa hari yang lepas, aku beli sesuatu yang selama ni aku tak terfikir pun nak beli.. Sebelum ni aku rasa beli barang-barang couple ni macam entah pape je.. tapi sekarang, bila dah kenal erti cinta tu, barulah rasa benda-benda alah tu semua sweet... manis semanis madu tapi bukan bermadu... hurm, kenapa manis seperti madu dan bukan gula? coz I'm his Honey and not sugar... ^^

Berbalik kepada benda alah yang aku beli tu, aku beli benda ni la...( rujuk gambar di bawah)



Satu aku akan guna dan satu lagi aku akan bagi pada Ridz. Harganya tak seberapa tapi sangat comel.. Jumpa nanti aku akan bagi.. Kami rancang nak kuar bersama 22hb ni... Moga-moga takde halangan. Aku dah minta kebenaran daripada pakcik aku dan Alhamdulillah, dia bagi kebenaran. Bukan senang tau nak dapat kebenaran pakcik aku yang sorang tu. Dengan mak aku pun aku dah bagitau dan minta izin dan seperti yang dijangka, mak aku pun tak halang. Janji pandai jaga diri.

So, 22hb ni, selain mug tu aku bagi sebagai tanda kami saling sayang, ia juga sebagai hadiah hari jadi Ridz 24hb ni.. Sejujurnya aku nak bagi sesuatu yang lebih berharga tapi keadaan ekonomi tak mengizinkan. So, hanya mug yang aku mampu bagi. Harap-harap dia suka. Yelah, aku ni bukan reti sangat nak beli hadiah untuk lelaki. Dari dulu sampailah sekarang memang pening bila fikir nak bagi hadiah pada lelaki. Nak beli jam, dia dah ada jam. Nak beli tali leher, dia tak pakai jugak. Nak beli teddy bear, macam perempuan pulak dah. Lagipun aku rasa ramai dah kawan-kawan dia bagi teddy bear. So, solution terakhir nampak mug for couple. 

Hurm...tak sabarnye nak jumpe Ridz.. Tadi call dia.. cakap2 psal bevday dia, tapi tetibe dia tanye psal satu tarikh tu...tak suke....! Dah, majok...! Taknak tulis lagi... taknak kejut hari Selasa.. Tak suke tak suke tak suke...! Boikot satu minit...!

Ok...dah satu minit, rindunye kat dia....! Cepat la masa berlalu...supaya dapat ku bertemu kamu...huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...