WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Thursday, April 12, 2012

Touching

Assalamualaikum w.b...

Baru lepas ber'gayut' ngan Ridz. Malam ni Ridz akan bertolak ke Kuala Lumpur. Entah kenapa rasa sayu sangat-sangat. Belum pun dia pergi, aku dah rindu sangat-sangat kat dia. Rindu separuh mati.. Berderai air mata. Terasa begitu murah air mata aku untuk dia yang bernama Mohd Ridzuan. Ya Allah, terasa berat sungguh untuk melepaskan dia pergi ke KL. Bila dia cakap dia nak berangkat je, tetiba terus rasa sedih dan tak dapat tahan air mata dari jatuh. Makin ditahan makin deras mengalir. Yang paling 'touching' tu bila dia start berpesan macam2 kat aku. Aku tahu dia sayang aku. Sungguh, aku sangat-sangat hargai. Ya Allah, lindungilah dia...Betapa besarnya kasih dan sayang aku untuk dia. Ya Allah, satukanlah kami...AMIN.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...