WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Monday, April 9, 2012

Jumpe pon...!

Assalamualaikum w.b..

Semalam ada satu berita yang agak menggerunkan pemilik rambut panjang sedunia.. (over la pulak). One of my roommate telah dijangkiti kutu hasil kerja yang melibatkan kanak-kanak tadika.. Waaaaa....risau giler... takut jangkit kat aku pulak.. My other roommate pun risau gak sebenarnye sebab dia ngan dak tu tidur dekat2...satu tilam...potensi dijangkiti tu memang besar. So, disebabkan risau kemungkinan dijangkiti tu, aku ngan dia sepakat singgah kat kedai Hadiah Ku untuk mencari sikat kutu..



Tapi, seawal aku menjejakkan kaki ke dalam kedai tu, bukan sikat kutu yang aku cari dulu, tapi something else. Hehe..akhirnye terpikat dan terus beli sebab rasa berbaloi. Memang dua tiga hari ni aku ada survey online pasal benda alah tu dan tak sangka, jumpa pulak benda tu kat kedai Hadiah Ku. So, aku pun taknak lepas dah benda tu. Lepas tu, barulah aku cari sikat kutu dan nasib baik memang ada dijual kat kedai tu.. Bagus betul la kedai Hadiah Ku ni... Tau je cara nak bagi aku spend duit aku. Tau je dia goda aku yang kedekut ni..bak kata Ridz aku ni 'kemut'. Dia kata kemut tu kedekut tapi aku selalu fikir kemut yang lagi satu tu...haha... What a dirty mind I have... hoho

Ok, forget that part.. bila dah sampai rumah, dengan berkobar-kobar dan penuh kerisauan terus ambil kain tudung putih, bentang kat bawah dan mulakan operasi menyikat rambut.. Alhamdulillah, takde...! Yeay....! Masih bebas dari sebarang jangkitan...hehe... Lega sangat walaupun tak sepenuhnye...huhu

Ok la, sebenarnye tu je nak gitau...

Sekian..:)

~Salam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...