WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Sunday, July 25, 2010

tentang dia...

assalamualaikum...

semalam aku chatting dgn seorang anggota maritim...aku xtau sgt sbnrnye apa benda tu tp x kisahla...yg pntg msti baik...hurm...semalam aku byk tanye dia tentang army...aku nak sgt tahu sbnrnye bf aku ni keje cmne... mklum la...nk tanye dia x dapat...ni pon da 3-4 hari x contact...orang lain lau satu hari x msj pon msti da bising tp aku nk wat cmne...aku kne faham keje dia...sentiasa sibuk...byk bnde nk kne fikir bkn pasal aku sorg je kn...hurm...lau dia ada pon, aku ttp x dapat korek pasal keje dia...sbb nye dia x ske ckp pasal keje.. maybe lau ckp pasal keje dia tension kut..xpela..janji dia bahagia.. aku pun x ske gak lau org tanye aku pasal study..agaknye macam tulah yg dia rse lau aku tanye pasal keje... so, aku amek keputusan aku siasat je la sendiri walaupun susah...da mcm nk wat assignment lak...huhu...kadang2 aku terikir, mcmane la hidup aku dgn dia nnt... yela...keje dia memerlukan dia bersedia setiap mse...kne bersedia korban segalanye...kne simpan rahsia... mampu ke aku terima hakikat yg aku akan hidup dgn org yang byk simpan rahsia...itu satu persoalan tp aku x patut mengalah hanye dgn ujian yg mcm tu...aku akan cuba.. insyaallah...everything will be just fine...yg pnting aku ikhlas dia pun ikhlas... Shakinah Abdul Hamid kn kuat...mental dan emosi...xkn benda besar kuman pon nk takut kn...hehe...ini nmenye psycho...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...