WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Wednesday, July 7, 2010

pengalaman memalukan...

assalamualaikum...

kali ni aku ada cter yg memalukan... huhu
td aku g JJ bukit tinggi, nk beli Trustee Act, Wills Act, Distribution Act dan ada la beberapa perkara lain.. Hinode tmpt wajib aku msuk..hehe
dek kerana niat nk mencari statute, aku n geng msuk la kedai buku Popular... pergi berlima tp macam biasa la, msg2 dgn haluan yg x sama..
masa aku tgh tgok2 kt bhgian novel tu, aku nmpk la sorg akak ni mcm kawan aku yg sama2 msuk popular dgn aku td.. aku pn dgn niat yg tak berapa elok, kononnya nk mengusik kwn aku, dengan selambanya berdehem dkat sebelah dia...haha.. guess what? akak tu tersengih dan tgok aku dgn muka yg pelik...haha... bila aku nmpk je akak tu rupenye bkn kwn aku, aku pn beredar dri situ...tp still...aku kn shakinah...pakar cover muka...huhu... so, aku g la kt bhgian yg lain n utk cover malu, aku pn berdehem kt tmpt tu kononnya aku mmg sakit tekak...hahaha...lawak betul...aduhai...saat paling memalukan dalam hidup aku...:P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...