WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Tuesday, September 29, 2009

test const teruk..

assalamualaikum.. hm.. semalam dapat markah test const.. mdm panggil sorang2, mula2 jer dia cakap nk jmpe sorg2 aku terus rasa seram sejuk.. agaknye pasal da tau markah aku teruk kot.. markah test tue aku dapat x smpai separuh pn daripada markah penuh.. frust giler.. menyesal lak aku selalu tido dalam kelas.. tapi nk wat camne, da ngantuk.. aku pn xtau kenapa sem nie aku rse teruk giler.. boleh kata xde satu kelas pn yang aku concentrate dari awal sampai akhir..

kdg2 terfikir gak ni ke penangan aku makan maggi selalu sgt.. kata org nanti jadi pelupa.. hm.. xpelah.. nasi da jadi bubur.. tapi xla sepenuhnya jadi bubur coz mdm aku still bagi chance untuk aku perbaiki markah dengan bg take home test a.k.a assignment.. banyak soalannya tapi markah sepuluh jer.. xpelah, syukur la dia bagi gak peluang tu..

mintak2 pada tuhan biarlah assignment niwe aku leh wat dengan baik.. kalau x juga dapat markah yang elok, susah la aku sebab kena skor habis2an utk final nanti..

hm..pengajarannya, janganlah selalu makan maggi sebab ia boleh mengurangkan kebolehan otak untuk mengingat.. hm..dan mungkin gak memendekkan umur.. huhu..siapa tahu kan...so, start hari ni nk cuba ubah tabiat suka makan maggi.. hehehe.. good luck untuk diri sendiri n sesiapa yang senasib dengan aku.. huhu..siapalah agaknye yer..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...