WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Wednesday, June 23, 2010

hati oh hati..

didahului dengan lafaz bismillah...cewah.. malam2 buta ni nak alim2 lak..
assalamualaikum..
sekarang ni kul 1 pg, aku masih x tdo..aku menunggu someone tp harini dia x knjung tbe.. rindu lak rsenye.. siapa dia tu biarlah rahsia antara aku dan Dia. kadang2 aku pn x faham dengan hati aku.. yela.. kadang2 aku rse aku sayang dia..kadang2 aku rse aku ske je.. tapi bila aku fikir aku ske je, nape lak aku nak rindu dia.. banyak lagi orang lain yang berhak dapat rindu aku tapi kenapa dia gak yang aku ingat...aduhai hati.. kenapalah kau x faham atau kau mmg tak pernah nak faham..

hm...tetibe rse nk msuk tdo lak... len kali la cter psal ni.. aku nak msuk tdo skrg dan smoga dia yg aku rindu tu turut sama merindui diriku ini..huhu...

selamat malam...daaa...assalamualaikum...

1 comment:

NuR FaTiN said...

laaa. nko ni... ckp jela.... rindu aku kan.. kan kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...