WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Thursday, June 17, 2010

feeling like crying

aku xtau apa yg patut aku lakukan..akhir2 ni aku rasa sebak je, cket2 tersentuh...entah nape aku sensitif sgt.. tp mcm biase la..xkn aku nk gtau orang lau aku sedih pn..shakinah kn mmg degil...ego...mcm2 lg la.. xpenah nk mengaku perasaan sendiri...mengaku pn bila perkara tu da lpas..tp hari ni aku rasa nk luahkan kt cni.. aku xtau apa yg orang fikir tentang aku..tp apapun, aku x perlu fikir semua tu..watpe nak fikir pasal orang lain.. hidup untuk diri sendiri sudah..hurm...janji ALLAH sentiasa bersamaku..

ya allah...ampunkan hambamu bila hambamu ini mengira duniamu ini kejam...ampunkan hambamu ini bila dia tak mampu menjadi hambamu yang menerima qada' dan qadarmu dengan hati yang terbuka... telah ku cuba menerima takdirmu tapi ternyata ia tidak mudah.. ya allah...aku benar memerlukanmu...ya allah...dengarkanlah rintihan hambamu ini ya allah.. dengarkanlah tangisan hibaku ini ya allah...kasihanilah hambamu yang tidak punya apa-apa ini ya allah...untuk kesekian kalinya..aku menangis sekali lagi...ya allah...tegarkah Kau membiarkanku sebegini..ya allah...tenangkanlah hatiku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...