WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Thursday, March 11, 2010

kenapa mesti aku fikir yg bukan2..

assalamualaikum..

tadi, xtahu la nape aku selalu terfikir yg mak aku akan sakit waktu aku sedang belajar. aku x tahu samada ia sebab aku yg suke fikir terlalu jauh atau ia satu instinct yg sesuatu akan terjadi suatu hari nanti..

aku harap itu cuma perasaan semata-mata.. kdg2 aku rasa aku ni fobia je lebih.. dulu aku penah kehilangan org yg aku syg..penah juga jaga mak aku sakit teruk.. so, aku selalu rse x secure utk bersenang2.. tiap kali aku cuba nk happy2, msti aku terfikir gak kemungkinan terburuk tu..

aku percaya, hidup ni ada kitaran.. sekejap kita gembira, sekejap kita akan menangis.. jadi, bila aku gembira, aku mula terfikir kalau2 sekejap lagi aku akan sedih..

perasaan ni wat aku rasa takut utk bergembira..

aku harap suatu hari nnt aku akan dapat positifkan diri aku and dapat nikmati hidup mcm org lain jugak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...