WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Saturday, January 17, 2015

Ya Allah.. ingatkan aku..

Assalamualaikum w.b..

Mudahnya berkata2 dari menunaikan.. Mudahnya bersimpati dari menghadapinya sendiri..
Mudahnya segalanya di alam mimpi dari realiti..

Ya Allah, tuhan yg maha mengetahui segala sesuatu yang terbuku di hati.. dengarlah rintihan hambamu ini..

Saat semua mata memandangku dengan pandangan keji, engkau dengan keagunganMu sedang mengujiku dengan penuh kasih dan sayangMu.. sedangkan aku seringkali lupa dan alpa.. ingatkanlah aku tentang itu kerna sesungguhnya hanya Engkau yang tidak pernah tidur dan tidak pernah lupa..

Saat semua tanpa belas dan kasihan mengadili aku dan menghukum aku atas perbuatan ku tanpa ingin mengetahui alasan ku, engkau tanpa jemu memberikan aku peluang untuk memperbaiki diriku.. Ya Allah, ingatkanlah aku tentang itu agar aku tidak selalu berasa kecewa dengan dunia fanaMu ini Ya tuhan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...