WeLcOmE To My BlOg

jangan segan2 untuk membaca dan tinggalkan komen....!

Assalamualaikum

Monday, September 1, 2014

Terima kasih sgt2...!

Assalamualaikum.. dah lme x update blog ni.. Da mcm xtau nk tulis apa sekarang. Maklumlah dah lama tak menulis puisi bagai, bahasa pun dah lintang pukang..

Sekarang ni aku agak sibuk dengan keje, x sempat nk online kt cyber cafe. Ni pun dpt online skrg sbb baru je beli smartphone.. dah lama org lain pakai aku baru nk pakai.. huhuhu.. apa boleh buat, keadaan ekonomi x mengizinkan.  Aku x macam org lain, da kerja best2, aku ketinggalan.. huhuhu.. tp xpe, dah dpt hidup normal walaupun tak sesenang orang lain pn bagi aku dah cukup.  Alhamdulillah..
Emm.. tu jelah setakat ni, saje je Nk menghidupkan kebiasaan dulu, rasa mcm perlu pulak menulis dlm blog ni.. Yelah, bkn setiap masa ada org boleh dengar problem aku.. huhuhu

Ok la, malas da Nk ckp lg, bye..!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...